به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری ۲ سارق کابل برق با ۱۷ فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد. سرهنگ حسین بساطی  بیان داشت: درپی وقوع چند فقره سرقت کابل و تجهیزات انتقال برق در سطح شهرستان اصفهان، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری ۲ سارق کابل برق با ۱۷ فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

سرهنگ حسین بساطی  بیان داشت: درپی وقوع چند فقره سرقت کابل و تجهیزات انتقال برق در سطح شهرستان اصفهان، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی کلانتری ۱۶ حین گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی خود ۲ نفر سارق را در حال سرقت کابل های برق معابر مشاهده و بلافاصله در عملیاتی ضربتی موفق به دستگیری آن ها شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات اولیه انجام شده به ۱۷ فقره سرقت کابل و تجهیزات برق در سطح شهرستان اصفهان اعتراف کردند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند خاطر نشان کرد: مجموعه انتظامی از هیچ تلاشی برای برقراری نظم و امنیت در جامعه و برخورد با مخلان آسایش و امنیت شهروندان دریغ نکرده و در این راستا از مردم انتظار داریم با در نظر گرفتن هشدارها و توصیه‌های انتظامی و رعایت نکات پیشگیرانه در خصوص سرقت از بروز این جرایم جلوگیری کنند.