به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: با اقدام به موقع مأموران انتظامی ۲ سارقی که اقدام به سرقت درب و پنجره و آهن آلات از داخل ساختمان های در حال ساخت می کردند در حین ارتکاب جرم دستگیر شدند. سرهنگ هادی کیان مهر بیان داشت: در راستای ارتقاء امنیت […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: با اقدام به موقع مأموران انتظامی ۲ سارقی که اقدام به سرقت درب و پنجره و آهن آلات از داخل ساختمان های در حال ساخت می کردند در حین ارتکاب جرم دستگیر شدند.

سرهنگ هادی کیان مهر بیان داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرائم، مأموران گشت انتظامی کلانتری ۱۲ شاهین شهر در نیمه های شب هنگام گشت زنی فعال و هدفمند در سطح حوزه استحفاظی، متوجه توقف مشکوک یک دستگاه خودروی وانت مقابل یک ساختمان نمیه ساز شده و برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: مأموران پلیس در محل ۲ سارقی را که در حال کندن درب های آلومینیوم ساختمان بودند مشاهده و بلافاصله برای دستگیری آن ها وارد عمل شدند و با سرعت عمل خوب خود هر ۲ متهم را دستگیر و در بازرسی از خودروی آن ها مقادیر زیادی آهن آلات ساختمانی مسروقه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در ادامه گفت: متهمان در تحقیقات تکمیلی پلیس علاوه بر بزه ارتکابی به ۶ فقره سرقت میلگرد و آهن آلات و درب های آلومینیومی از داخل ساختمان های در حال ساخت اعتراف و سپس با تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل شدند.