به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون از دستگیری ۲ سارق سیم و کابل برق با اعتراف به ۹ فقره سرقت در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد. سرهنگ یوسف بهرام پور بیان داشت:: بدنبال وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در برخی از محلات سطح شهرستان، موضوع […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون از دستگیری ۲ سارق سیم و کابل برق با اعتراف به ۹ فقره سرقت در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ یوسف بهرام پور بیان داشت:: بدنبال وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در برخی از محلات سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: ماموران پلیس آگاهی با انجام یک سری اقدامات میدانی و تخصصی موفق شدند ۲ عامل اصلی سرقت سیم های برق را شناسایی و در یک عملیات کاملا منسجم متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون تصریح کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی پلیس با توجه به شواهد و مدارک موجود لب به اعتراف گشوده و به ۹ فقره سرقت در سطح شهرستان اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به تحویل سارقان به مرجع قضائی خاطر نشان کرد: اجازه نخواهیم داد افرادی سود جو برای رسیدن به اهداف شوم خود امنیت و آرامش شهروندان را خدشه دار کنند.