به گزارش پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از دستگیری ۲ سارق سیم برق در عملیات ماموران این فرماندهی و اعتراف متهمان به ۹۶ فقره سرقت خبر داد. سرهنگ سهراب قرقانی بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق هوایی در شهرستان شهرضا کارآگاهان پس از بررسی تخصصی محل های وقوع سرقت و انجام […]

به گزارش پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از دستگیری ۲ سارق سیم برق در عملیات ماموران این فرماندهی و اعتراف متهمان به ۹۶ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ سهراب قرقانی بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق هوایی در شهرستان شهرضا کارآگاهان پس از بررسی تخصصی محل های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات پلیسی به ۲ نفر از سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ که در حوالی محل های سرقت سیم برق پرسه می زد مشکوک و با ردیابی هوشمندانه خود خودروی مذکور را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی آن را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با اشاره به  دستگیری ۲ سرنشین خودرو از کشف مقادیری سیم برق و ابزار آلات مخصوص سرقت در بازرسی از خودروی آنان خبر داد و گفت: متهمان در تحقیقات صورت گرفته به ۹۶ فقره سرقت سیم برق در شهرستان اعتراف و مالخر اموال مسروقه را نیز معرفی کردند که این فرد نیز توسط ماموران دستگیر شد.

سرهنگ قرقانی با بیان اینکه هر  ۲ متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند گفت:  از شهروندان می خواهیم  در صورت مشاهده هرگونه سرقت سیم برق و یا موارد مشکوک در این خصوص مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن  ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.