به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتطامی شهرستان تیران و کرون از شناسایی و دستگیری ۲ سارق سیم برق با اعتراف به ۵ فقره سرقت در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد. سرهنگ یوسف بهرام پور بیان داشت: در پی وقوع چند مورد سرقت سیم و کابل برق در شهرستان بررسی موضوع جهت شناسایی و […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتطامی شهرستان تیران و کرون از شناسایی و دستگیری ۲ سارق سیم برق با اعتراف به ۵ فقره سرقت در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

سرهنگ یوسف بهرام پور بیان داشت: در پی وقوع چند مورد سرقت سیم و کابل برق در شهرستان بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات تخصصی در نهایت هر دو سارق را شناسایی و در حین سرقت در یکی از محلات شهرستان در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون افزود: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات اولیه انجام شده به ۵ فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کرده که ضمن تشکیل پرونده مقدماتی برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به تلاش شبانه روزی مأموران پلیس در برخورد با سارقان و مخلان نظم و امنیت شهروندان خاطرنشان کرد: شهروندان با رعایت توصیه ها و هشدار های پلیس زمینه وقوع انواع جرایم را برای مجرمان کاهش دهند و در صورت مشاهده تردد افراد ناشناس و موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.