به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از شناسایی و دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد. سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و برخورد با عاملان نگهداری و توزیع مواد مخدر، مأموران کلانتری […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از شناسایی و دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و برخورد با عاملان نگهداری و توزیع مواد مخدر، مأموران کلانتری ۲۳ این فرماندهی با اقدامات هوشمندانه و تلاش شبانه روزی خود از فعالیت مجرمانه افرادی در زمینه خرید و فروش مواد مخدر مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران پس از کسب اطلاعات لازم و شناسایی دقیق محل فعالیت متهمان ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به این محل اعزام و طی عملیاتی ضربتی موفق به دستگیری ۲ خرده فروش و کشف یک کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و شیره تریاک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند بر استمرار اجرای طرح های مقابله با خرده فروشان و عاملان ایجاد ناامنی در جامعه تأکید و از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق تماس با مرکز فوریت های۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.