به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون از جمع آوری و دستگیری ۲۹ معتاد و متهم تحت تعقیب دراجرای طرح امنیت محله محور و پاکسازی نقاط آلوده دراین شهرستان خبرداد. سرهنگ یوسف بهرام پور بیان داشت: طرح امنیت محله محور با هدف پاکسازی نقاط آلوده و پیشگیری از گسترش کانون های […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون از جمع آوری و دستگیری ۲۹ معتاد و متهم تحت تعقیب دراجرای طرح امنیت محله محور و پاکسازی نقاط آلوده دراین شهرستان خبرداد.

سرهنگ یوسف بهرام پور بیان داشت: طرح امنیت محله محور با هدف پاکسازی نقاط آلوده و پیشگیری از گسترش کانون های جرم با هماهنگی مرجع قضائی در سطح شهرستان تیران و کرون به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود : ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان تیران و کرون در راستای اجرای این طرح موفق به دستگیری ۱۷ نفر از متهمان و محکومان غایب و تحت تعقیب مراجع قضائی، جمع آوری ۱۲ معتاد متجاهر و توقیف ۱۲ دستگاه وسیله نقلیه متخلف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون در پایان با بیان اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند خاطر نشان کرد: اجرای طرح های امنیت محله محور با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی و افزایش احساس آرامش و امنیت در بین شهروندان به صورت مستمر توسط پلیس اجرا خواهد شد و شهروندان نیز می توانند با اطلاع موارد مشکوک به مرکز فوریت های ۱۱۰، پلیس را در این امر مهم یاری دهند.