به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از دستگیری ۲۷ متهم تحت تعقیب مراجع قضایی در این شهرستان خبر داد. سرهنگ  مرتضی هادیان بیان کرد: در اجرای طرح امنیت محله محور و حسب دستور مرجع  قضایی مبنی بر جلب و دستگیری متهمان تحت تعقیب، این موضوع به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از دستگیری ۲۷ متهم تحت تعقیب مراجع قضایی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ  مرتضی هادیان بیان کرد: در اجرای طرح امنیت محله محور و حسب دستور مرجع  قضایی مبنی بر جلب و دستگیری متهمان تحت تعقیب، این موضوع به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران این فرماندهی  با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهان تحت تعقیب را شناسایی و در یک عملیات ضربتی ۲۷ نفر از آنها را دستگیر و تحویل مرجع قضائی دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان در خصوص جرایم متهمان دستگیر شده گفت: اتهام افراد دستگیر شده جرایم مالی ،حمل و نگهداری مواد مخدر  ، نزاع و درگیری و  سرقت بود

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان  در پایان  با بیان اینکه مشارکت شهروندان نقش مهمی در پیشگیری از جرائم به ویژه سرقت دارد از مردم خواست تا موارد مشکوک و گزارش های خود از وقوع جرایم و تحرک افراد مجرم را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.