به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از دستگیری ۲۴ محکوم متواری و تحت تعقیب مراجع قضایی در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبرداد. سرهنگ مرتضی هادیان بیان داشت: طرح  شناسایی و دستگیری محکومان متواری که تحت تعقیب مراجع قضایی بودند  به مدت ۲۴ ساعت در سطح شهرستان فلاورجان به مرحله اجرا گذاشته […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از دستگیری ۲۴ محکوم متواری و تحت تعقیب مراجع قضایی در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

سرهنگ مرتضی هادیان بیان داشت: طرح  شناسایی و دستگیری محکومان متواری که تحت تعقیب مراجع قضایی بودند  به مدت ۲۴ ساعت در سطح شهرستان فلاورجان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی در ادامه افزود: با انجام اقدامات میدانی گسترده و گشت زی های هدفمند ماموران انتظامی این فرماندهی در نهایت ۲۴ نفر از محکومان متواری و متهمان تحت تعقیب مراجع قضائی شناسایی و درچند عملیات دقیق و هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان  با اشاره به تحویل این افراد به مراجع قضائی خاطر نشان  کرد: جرایمی از قبیل سرقت، ضرب و جرح، حمل و نگهداری مواد مخدر، کلاهبرداری، فروش مال غیر، ایجاد مزاحمت، نزاع و درگیری، تصرف غیر قانونی، خیانت در امانت و صدور چک بلامحل از مهمترین جرایم ارتکابی محکومان متواری دستگیر شده می باشد.