به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری ۲سارق سیم و کابل های مخابراتی و اعتراف متهمان به ۱۴ فقره سرقت در شهرستان مبارکه خبر داد. سرهنگ حسین تُرکیان بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل های مخابراتی در برخی از محلات سطح شهرستان مبارکه، بررسی […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری ۲سارق سیم و کابل های مخابراتی و اعتراف متهمان به ۱۴ فقره سرقت در شهرستان مبارکه خبر داد.

سرهنگ حسین تُرکیان بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل های مخابراتی در برخی از محلات سطح شهرستان مبارکه، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این سرقت ها به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: کارآگاهان پلیس با بررسی محل های وقوع سرقت و انجام کار دقیق و تحقیقات تخصصی، عاملان اصلی این سرقت ها را شناسایی کرده و در نهایت هر ۲ متهم در یک عملیات هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان در پایان تصریح کرد: سارقان پس از مواجهه با مدارک و مستندات خاص پلیس و در تحقیقات انجام شده به ۱۴ فقره سرقت سیم و کابل مخابراتی در سطح شهرستان مبارکه اعتراف کردند که ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.