به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری ۱۲۸ سارق در طرح ذوالفقار اصفهان طی ۲ روز گذشته خبر داد. سرهنگ حسین بساطی اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی طرح ذوالفقار با هدف دستگیری سارقان اموال مردم در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار گرف ت. وی افزود: مأموران […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری ۱۲۸ سارق در طرح ذوالفقار اصفهان طی ۲ روز گذشته خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی طرح ذوالفقار با هدف دستگیری سارقان اموال مردم در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار گرف ت.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات میدانی و بررسی‌های دقیق و هوشمندانه به عمل آمده در نهایت مأموران موفق شدند طی ۴۸ ساعت گذشته ۱۲۸ سارق را شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تمامی سارقان دستگیر شده سابقه دار هستند اظهار داشت: این افراد در زمینه سرقت منزل، سرقت خودرو، سرقت قطعات و محتویات داخل خودر، سرقت از باغ‌ها، کارگاه‌ها و منازل نیمه ساز و همچنین سرقت از مغازه‌ها فعال بودند.

سرهنگ بساطی گفت: متهمان به سرقت‌های متعددی در شهر اصفهان اعتراف کردند که در این خصوص پرونده تشکیل و این افراد برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با تاکید بر برخورد قاطعانه با متعرضان به حقوق و اموال مردم گفت: به سارقان سابقه دار هشدار می‌دهیم که هرچه زودتر مسیر زندگی خود را تغییر داده و دست از رفتار مجرمانه خود بردارند چرا که آنان در رصد هوشمندانه پلیس هستند و با کوچک‌ترین اقدام مجرمانه توسط مأموران دستگیر و به سزای اعمال خود می رسند.