به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری یک شرور متواری که به دلیل انجام شرارت های متعدد تحت تعقیب بود، خبر داد. سرهنگ مسعود طُریفی بیان داشت: در پی دستور صادره از مرجع قضائی مبنی بر دستگیری یک شرور متواری که به دلیل شرارت های متعدد تحت تعقیب […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری یک شرور متواری که به دلیل انجام شرارت های متعدد تحت تعقیب بود، خبر داد.

سرهنگ مسعود طُریفی بیان داشت: در پی دستور صادره از مرجع قضائی مبنی بر دستگیری یک شرور متواری که به دلیل شرارت های متعدد تحت تعقیب بوده موضوع در دستور کار سربازان گمنام امام زمان (عج) پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه متهم به قدری در کارش حرفه ای بود که هیچ ردی از خودش باقی نمی گذاشت، افزود: سرانجام با یک کار ویژه اطلاعاتی دقیق و رصد هوشمندانه مخفیگاه این شرور متواری در محدوده شرق اصفهان شناسایی و به محاصره ماموران درآمد و نهایتاً پس از یک ساعت درگیری با ماموران دستگیر شد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، شرارت، شرکت در تجمعات غیر قانونی، ایجاد رعب و وحشت برای مردم، تخریب خط لوله انتقال آب به استان یزد و تخریب شیشه بالگرد هوافراجا را از جمله اتهامات این فرد شرور ذکر کرد و گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای رسیدگی قانونی به جرایم خود تحویل مرجع قضائی شد.