به گزارش پایگاه خبری فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از قتل جوانی ۲۴ ساله و دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت طی عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد. سرهنگ حسین بساطی  بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از محله های شهرستان […]

به گزارش پایگاه خبری فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از قتل جوانی ۲۴ ساله و دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت طی عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

سرهنگ حسین بساطی  بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از محله های شهرستان اصفهان بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از حضور مأموران در محل مشخص شد در جریان یک نزاع و درگیری به علت اختلافات شخصی ، فردی ۲۴ ساله که نگهبان  یکی از شرکت های عمرانی بوده در محل کار خود براثر اصابت ضربات چاقو به ناحیه شکم به قتل رسیده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ادامه داد: در این راستا بلافاصله متهم که در محل حادثه حضور داشت توسط مأموران شناسایی و دستگیر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم دستگیر شده که انگیزه خود را از این اقدام اختلافات شخصی عنوان کرد پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.