به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از شناسایی و دستگیری فردی که در یک نزاع دسته جمعی فرد جوانی را به قتل رسانده بود در کمتر از ۲۴ ساعت توسط ماموران این فرماندهی خبر داد. سرهنگ حسین بساطی  بیان داشت : در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر در […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از شناسایی و دستگیری فردی که در یک نزاع دسته جمعی فرد جوانی را به قتل رسانده بود در کمتر از ۲۴ ساعت توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی  بیان داشت : در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر در گیری منجر به فوت، بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری ۱۵ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته توسط ماموران مشخص شد یکدستگاه موتورسیکلت ۳ ترکه با ۴ نفر در محل  درگیر شده  و پس از مصدوم کردن این افراد به وسیله چاقو از محل متواری می شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان عنوان داشت:  هر ۴ فرد مصدوم توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند که یک نفر از آنها بعلت شدت جراحت وارده در بیمارستان فوت کرده  و ۳ نفر دیگر نیز که به شدت زخمی شده بودند در بیمارستان بستری شدند.

سرهنگ بساطی گفت: ماموران بلافاصله اقدامات پلیسی خود را برای شناسایی ضاربان آغاز کرده و در کمتر از ۲۴ ساعت موفق شدند  محل اختفای آنها شناسایی  و هر ۳ ضارب  را دستگیر کردند که یکی از متهمان در تحقیقات صورت گرفته  به ارتکاب قتل اعتراف کرد .

فرمانده انتظامی شهرستان با بیان اینکه  قاتل و سایر ضاربان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل و راهی زندان شدند بیان داشت: کینه جوئی و انتقام گیری های شخصی از عمده ترین عوامل نزاع و درگیری بوده که نهایتا منجر به ضرب و جرح و یا قتل می شود.