به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از دستگیری فردی که اقدام به سرقت ۳۰ دستگاه انواع گوشی تلفن همراه کرده بود در عملیات مأموران این فرماندهی خبر داد. سرهنگ غلامرضا براتی بیان داشت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان در شهر درچه شهرستان خمینی شهر با مرکز فوریت های پلیسی […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از دستگیری فردی که اقدام به سرقت ۳۰ دستگاه انواع گوشی تلفن همراه کرده بود در عملیات مأموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ غلامرضا براتی بیان داشت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان در شهر درچه شهرستان خمینی شهر با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت یک دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند وی ماموران کلانتری۱۴ این شهر  شناسایی و دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار  خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از حضور در محل و انجام تحقیق از مال باخته  و دریافت مشخصات ظاهری متهم با انجام کارهای اطلاعاتی دقیق، سرانجام در کمتر از ۵ ساعت وی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش  ۳۰ دستگاه  انواع گوشی تلفن همراه ولوازم جانبی گوشی مسروقه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در خاتمه با اشاره به اعتراف متهم دستگیر شده به سرقت ۳۰ دستگاه گوشی تلفن همراه از پیگیری برای شناسایی مال باختگان و تحویل اموال مسروقه به آنان خبر داد و گفت: این سارق پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل شد.