به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، ررئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری سارق منازل ظرف ۲۴ ساعت پس از آخرین سرقت خود خبر داد. سرهنگ حسین تُرکیان بیان داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت اموال منازلشان موضوع شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، ررئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری سارق منازل ظرف ۲۴ ساعت پس از آخرین سرقت خود خبر داد.

سرهنگ حسین تُرکیان بیان داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت اموال منازلشان موضوع شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در حال انجام تحقیقات در خصوص پرونده این سرقت ها بودند که یکی از شهروندان با مراجعه به پلیس آگاهی عنوان کرد نیمه شب گذشته مردی به اتاق فرزندم وارد شده و وقتی او متوجه شده بالش را روی صورتش گذاشته تا نتواند داد و فریاد کند و وقتی من به اتاقش آمدم فرد سارق با در دست داشتن یک دستگاه گوشی تلفن همراه که ارزش آن ۷۰۰میلیون ریال بود از بالکن اتاق فرار کرد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: با اظهارات این شهروند و اطلاعات به دست آمده از فرزند وی و همچنین بررسی صحنه وقوع جرم و جمع آوری آثار و ادله لازم سرانجام سرنخ هایی از این سارق به دست آمد و کارآگاهان توانستند با استفاده از اشرافیت و هوشمندی بالای خود هویت متهم که از سارقان سابقه دار و غیر بومی بود را به دست آورده و در کمتر از ۲۴ ساعت او را در مخفیگاه خود دستگیر کنند.

سرهنگ تُرکیان عنوان داشت: متهم پس از دستگیری در مواجه با مدارک و مستندات ارائه شده از سوی پلیس به جرم خود معترف و به ۱۰ فقره سرقت اموال از منازل مردم اقرار کرد که ارزش این اموال توسط کارشناسان مربوطه بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی گفت: با راهنمایی متهم مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر و مقادیر قابل توجهی اموال به سرقت رفته به مال باختگان بازگردانده شد و در نهایت هر دو نفر به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.