به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شاهین شهر و میمه از شناسایی و دستگیری سارق کابل های مخابراتی منازل با ۱۳ فقره سرقت در شهرستان خبر داد. سرهنگ  بهزاد ثابت راسخ اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل های مخابراتی در محلات شاهین شهر که موجب قطعی تلفن و نارضایتی شهروندان شده […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شاهین شهر و میمه از شناسایی و دستگیری سارق کابل های مخابراتی منازل با ۱۳ فقره سرقت در شهرستان خبر داد.

سرهنگ  بهزاد ثابت راسخ اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل های مخابراتی در محلات شاهین شهر که موجب قطعی تلفن و نارضایتی شهروندان شده بود، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه کارآگاهان پلیس آگاهی با جمع آوری سرنخ های موجود و اقدامات تخصصی خود موفق شدند عامل این سرقت ها را شناسایی و  متهم را در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد: متهم پس از رو به رو شدن با ادله پلیسی به فعالیت بزهکارانه خود اعتراف و در نتیجه تحقیقات تکمیلی پلیس به ۱۳ فقره سرقت کابل های مخابراتی در محلات مختلف شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ ثابت راسخ با اشاره به خسارات فراوانی که سرقت های کابل های مخابراتی و سیم های برق به زیر ساخت ها و اموال عمومی وارد می کنند از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک سریعا با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع