به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان بویین میاندشت از شناسایی و دستگیری سارق منزل با اعتراف به ۵ فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد. سرهنگ حمزه بهرامی بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منزل در سطح شهرستان بویین میاندشت، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل یا […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان بویین میاندشت از شناسایی و دستگیری سارق منزل با اعتراف به ۵ فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

سرهنگ حمزه بهرامی بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منزل در سطح شهرستان بویین میاندشت، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این سرقت ها در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام تحقیقات گسترده واقدامات هوشمندانه پلیسی موفق به شناسایی سارق درحرکت و غیر بومی در این زمینه شدند که در عملیات هماهنگ ماموران پلیس آگاهی، متهم حین ورود به شهرستان دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بویین میاندشت تصریح کرد: سارق دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی پلیس تا کنون به ۵ فقره سرقت از منازل اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجه قضائی تحویل داده شد.