به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر گفت: با تلاش ماموران انتظامی این فرماندهی سارق منازل نیمه ساز با ۴ فقره سرقت دستگیر شد. سرهنگ غلامرضا براتی بیان داشت: بدنبال وقوع چند فقره سرقت از ساختمان های نیمه ساز در شهرستان خمینی شهر بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر گفت: با تلاش ماموران انتظامی این فرماندهی سارق منازل نیمه ساز با ۴ فقره سرقت دستگیر شد.

سرهنگ غلامرضا براتی بیان داشت: بدنبال وقوع چند فقره سرقت از ساختمان های نیمه ساز در شهرستان خمینی شهر بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران کلانتری ۱۳ حین گشت زنی فعال و هدفمند در سطح حوزه استحفاظی به فردی که وارد یک ساختمان نیمه ساز شده بود مشکوک و جهت بررسی وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر  تصریح کرد: متهم به محض مشاهده واحد گشت قصد متواری شدن از محل را داشت که با هوشیاری و سرعت عمل مأموران دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

این مقام انتظامی گفت: متهم دستگیر شده در تحقیقات اولیه به ۴ فقره سرقت از منازل  نیمه ساز در این شهرستان اعتراف که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.