به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان لجان از دستگیری عامل سرقت سیم و کابل های برق که باعث بروز اختلال در شبکه توزیع برق یکی از مناطق شهرستان شده بود خبر داد. سرهنگ اسماعیل پریشانی بیان کرد:  در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در یکی از مناطق شهرستان لنجان  موضوع […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان لجان از دستگیری عامل سرقت سیم و کابل های برق که باعث بروز اختلال در شبکه توزیع برق یکی از مناطق شهرستان شده بود خبر داد.

سرهنگ اسماعیل پریشانی بیان کرد:  در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در یکی از مناطق شهرستان لنجان  موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل های وقوع سرقت و انجام اقدامات پلیسی در نهایت هویت عامل این سرقت ها که فردی سابقه دار بود را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضایی او را  در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنجان با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی سیم  و کابل برق مسروقه از مخفیگاه متهم گفت: این فرد در تحقیقات صورت گرفته به  ۱۰ فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کرد  که با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات به مرجع قضایی تحویل شد.