به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری سارق سیم و کابل برق در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان گلپایگان و اعتراف متهم به ۴۰ فقره سرقت خبر داد. سرهنگ حسین تُرکیان بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان گلپایگان، بررسی موضوع برای شناسایی […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری سارق سیم و کابل برق در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان گلپایگان و اعتراف متهم به ۴۰ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ حسین تُرکیان بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان گلپایگان، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت ها به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: کارآگاهان پس از بررسی دقیق محل های وقوع سرقت و انجام تحقیقات تخصصی و میدانی هویت سارقی سابقه دار را در این سرقت ها شناسایی و متهم را در یک عملیات منسجم در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان خاطر نشان کرد: متهم در تحقیقات پلیس به ۴۰ فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان گلپایگان اعتراف که با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.