به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر ومیمه گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان عامل سرقت احشام یکی از دامداری های بخش میمه این شهرستان در کمتر از ۶ ساعت شناسایی و دستگیر شد. سرهنگ  بهزاد ثابت راسخ با اعلام این خبر بیان داشت: در پی سرقت ۸ رأس از گوسفندان یک […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر ومیمه گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان عامل سرقت احشام یکی از دامداری های بخش میمه این شهرستان در کمتر از ۶ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ  بهزاد ثابت راسخ با اعلام این خبر بیان داشت: در پی سرقت ۸ رأس از گوسفندان یک دامداری در حومه بخش میمه  شاهین شهر شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار مأموران انتظامی این بخش قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های مأموران مشخص شد سارق به صورت شبانه با نفوذ به دامداری از عدم حضور نگهبان در محل استفاده و به وسیله یک دستگاه سواری پیکان اقدام به سرقت احشام در دامداری کرده است .

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد: مأموران با حضور در صحنه سرقت و جمع آوری سرنخ های موجود در کمتر از ۶ ساعت سارق را شناسایی و پس از همانگی قضائی  طی یک عملیات ضربتی او را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش احشام سرقت شده را کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به تحویل احشام سرقت شده به مالباخته  و معرفی متهم به مرجع قضائی از دامداران خواست: ضمن تجهیز نگهبانان دامداری به وسایل حراستی و ارتباطی نظیر تلفن همراه، آنها را در خصوص سرکشی مرتب از دام ها و تماس با کلانتری محل و گزارش موارد مشکوک اطراف دامداری به پلیس آموزش دهند.