به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهراز شناسایی و دستگیری ۲سارق کابل برق با ۱۰ فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد. سرهنگ غلامرضا براتی بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق در سطح شهرستان خمینی شهر، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهراز شناسایی و دستگیری ۲سارق کابل برق با ۱۰ فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ غلامرضا براتی بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق در سطح شهرستان خمینی شهر، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران گشت کلانتری۱۱ حین گشت‌زنی موثر وهدفمند در سطح حوزه استحفاظی ۲ نفر که به صورت مشکوک با صورت های بسته در حال پرسه زنی بودند مشاهده و جهت بررسی وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشاره به کشف تقریبی ۲۰ کیلو کابل برق هوایی مسروقه ، بخاری برقی ،لامپ و تعدادی آچار از متهمان تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری درتحقیقات اولیه انجام شده تاکنون به ۱۰ فقره سرقت کابل برق اعتراف که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر لزوم رعایت هشدارها و توصیه‌های انتظامی در بحث پیشگیری از سرقت توسط شهروندان از آنان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و مجرمانه ای مراتب را بلافاصله از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.