به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از شناسایی و دستگیری ۲ سارق منزل با اعتراف به ۷ فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد. سرهنگ میثم گوهری آرانی بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان نجف آباد، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری عامل یا […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از شناسایی و دستگیری ۲ سارق منزل با اعتراف به ۷ فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

سرهنگ میثم گوهری آرانی بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان نجف آباد، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این سرقت ها در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام تحقیقات گسترده واقدامات هوشمندانه پلیسی موفق به شناسایی ۲ سارق در این زمینه شدند که پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد تصریح کرد: سارقان دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۷ فقره سرقت منزل در برخی از محلات سطح شهرستان اعتراف کردند که با صدور قرار قانونی مناسب از سوی مرجع قضائی روانه زندان شدند.