به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان از شناسایی و دستگیری ۸ سارق منازل نیمه ساز با اعتراف به ۲۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. سرهنگ  علی اصغر محمدی بیان داشت: در پی وقوع چند فقره از منازل نیمه ساز در برخی از محلات سطح شهرستان، بررسی موضوع برای شناسایی عامل […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان از شناسایی و دستگیری ۸ سارق منازل نیمه ساز با اعتراف به ۲۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ  علی اصغر محمدی بیان داشت: در پی وقوع چند فقره از منازل نیمه ساز در برخی از محلات سطح شهرستان، بررسی موضوع برای شناسایی عامل این سرقت ها در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: مأموران انتظامی با انجام کار دقیق پلیسی، ۸ سارق را در ارتباط با این سرقت ها شناسایی کرده و در چند عملیات هماهنگ و منسجم پلیسی در حین سرقت دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۲۰ فقره سرقت در سطح شهرستان اعتراف کردند که پرئده تشکیل و سارقان برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.