به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان فریدن از شناسایی و دستگیری ۳سارق مدارس خبر داد و گفت: از سارقان اموال مسروقه ای به ارزش ۱۰ میلیارد ریال کشف شد. سرهنگ جواد افشاری بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از مدارس برخی محلات سطح حوزه استحفاظی این شهرستان، شناسایی و دستگیری عامل و […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان فریدن از شناسایی و دستگیری ۳سارق مدارس خبر داد و گفت: از سارقان اموال مسروقه ای به ارزش ۱۰ میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ جواد افشاری بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از مدارس برخی محلات سطح حوزه استحفاظی این شهرستان، شناسایی و دستگیری عامل و یا عاملان این سرقت ها در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: با انجام اقدامات تخضضی و با هوشیاری ماموران انتظامی در نهایت ۳ عامل اصلی این سرقت ها شناسایی و متهمان در یک عملیات هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن با اشاره به کشف ۱۰ میلیاردی اموال مسروقه از این باند خاطر نشان کرد: سارقان در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۳ فقره سرقت در سطح شهرستان اعتراف کردند که با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل شدند.