به گزارش پیداگرنیوز، جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد از دستگیری ۳ سارق میلگرد ساختمان های نیمه ساز در نجف آباد و اعتراف متهمین به ۷ فقره سرقت خبر داد. سرهنگ علی ابدی گفت: با اقدام به موقع ماموران یگان امداد نجف آباد، ۳ نفر سارق حرفه ای میلگرد ساختمان های در حال ساخت حین […]

به گزارش پیداگرنیوز، جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد از دستگیری ۳ سارق میلگرد ساختمان های نیمه ساز در نجف آباد و اعتراف متهمین به ۷ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ علی ابدی گفت: با اقدام به موقع ماموران یگان امداد نجف آباد، ۳ نفر سارق حرفه ای میلگرد ساختمان های در حال ساخت حین سرقت دستگیر شدند.

وی در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران یگان امداد نیمه شب گذشته حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، متوجه یک دستگاه خودروی پراید شده که ۳ سرنشین آن در حال سرقت میلگرد از یک ساختمان در حال ساخت بودند و بلافاصله برای دستگیری سارقان وارد عمل شدند.

وی افزود: سارقان با مشاهده خودروی پلیس، قصد فرار از محل را داشتند که با هوشیاری و سرعت عمل ماموران دستگیر شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از خودروی سارقان، مقادیر زیادی میلگرد و آهن آلات مسروقه کشف شد.

سرهنگ ابدی در ادامه گفت: متهمان که پس از انتقال به کلانتری چیزی برای کتمان حقیقت نداشتند به فعالیت بزهکارانه خود اعتراف و در ادامه به ۷ فقره سرقت میلگرد از ساختمان های در حال ساخت اعتراف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشکوک در مناطق مسکونی و اطراف کارگاه های ساختمانی سریعا با تماس با شماره ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.