به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از دستگیری ۲ سارق  تلفن همراه در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد. سرهنگ غلامرضا براتی بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت موبایل از شهروندان در یکی از بازارهای سطح شهر ،شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان در دستور کار پلیس آگاهی این […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از دستگیری ۲ سارق  تلفن همراه در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

سرهنگ غلامرضا براتی بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت موبایل از شهروندان در یکی از بازارهای سطح شهر ،شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا این که مأموران با اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق شدند ۲ سارق زن را حین سرقت در محوطه بازار شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن ها را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات اولیه به ۳ فقره سرقت گوشی تلفن همراه اعتراف که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.