به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، معاون هماهنگ کننده سپاه در همایش ملی با تاکید بر اهمیت تبیین و روشنگری در شکستن حصر تبلیغاتی دشمن، قدرت ایمان در مقاومت در برابر ظلم را برجسته کرد.   سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش سراسری مسئولان دانشگاه در تهران بیاناتی را بیان […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، معاون هماهنگ کننده سپاه در همایش ملی با تاکید بر اهمیت تبیین و روشنگری در شکستن حصر تبلیغاتی دشمن، قدرت ایمان در مقاومت در برابر ظلم را برجسته کرد.

 

سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش سراسری مسئولان دانشگاه در تهران بیاناتی را بیان کرد.

 

نقدی به اعلام گام دوم انقلاب اشاره و بر اهمیت شکستن حصر تبلیغاتی دشمن با تبیین و روشنگری تاکید کرد.

 

نقدی در این همایش با طرح پرسش از اهمیت این موضوع، گفت: نهضت و انقلاب متکی به مردم است نه قدرت های خارجی.

 

وی مقاومت مردم مؤمن غزه را برجسته کرد و ایمان راسخ آنها به خدا را مدیون توانایی آنها در تحمل و غلبه بر چالش ها دانست.

 

نقدی در ادامه تاکید کرد: این ایمان مردم است که نشان دهنده قدرت ایران در برابر دشمن است. وی تقابل ۴۴ ساله ملت ایران با استکبار جهانی را نمونه ای از نگاه روشن و عزم آنها برای دفاع از حق عنوان کرد.

 

نقدی در خصوص جهاد تبیین گفت: این جهاد مستلزم مقابله با تلاش های دشمن برای سرپوش گذاشتن و تحریف حقایق است. وی خاطرنشان کرد که اگرچه دشمن کانال های رسانه ای متعددی دارد، اما روشن کردن حقیقت بسیار مهم است. نقدی همچنین از در دسترس بودن شواهد امروز به ویژه در افشای جنایات رژیم صهیونیستی قدردانی کرد.

 

نقدی آمریکا را منشأ فساد دانست و اقدامات آنها از جمله کشتار کودکان را محکوم کرد. وی تاکید کرد: افکار عمومی علیه رژیم صهیونیستی تغییر کرده است و بدون حمایت آمریکا، اسرائیل ظرف یک هفته سقوط می کرد. او از رهبران غربی خواست تا زمانی که همه چیز از عدالت حمایت می کنند، منطقه را ترک کنند.

 

نقدی با اشاره به سخنان سید رضات مبنی بر اینکه اسرائیل از خانه عنکبوت ضعیفتر است، خاطرنشان کرد: این واقعیت در ۱۵ مهرماه مشهود بود. وی همچنین از فجایع و کودک کشی آمریکا به عنوان شاهدی بر اقدامات گذشته آنها یاد کرد.