به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان بیان داشت: دانشگاه پیام نوراستانداردترین دانشگاه از سوی وزارت علوم از نظر سرفصل ها وکتب و منابع درسی می باشد. رضا مختاری در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه در دانشگاه پیام نور سرفصل‌های دروس کاملاً رعایت می‌شود و کتب درسی و منابع […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان بیان داشت: دانشگاه پیام نوراستانداردترین دانشگاه از سوی وزارت علوم از نظر سرفصل ها وکتب و منابع درسی می باشد.

رضا مختاری در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه در دانشگاه پیام نور سرفصل‌های دروس کاملاً رعایت می‌شود و کتب درسی و منابع درسی هم کاملاً مطابق با استاندارد است ،گفت: آزمون‌های دانشگاه پیام نور کاملا منطبق با موازین استاندار است.

وی افزود: همچنین در آزمون‌های استخدامی، بیشترین قبولی و فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور در مقاطع تحصیلات تکمیلی هم بیشترین موفقیت را به دست آوردند.

این مقام مسئول گفت: دانشگاه پیام‌نور دانشگاهی است که هم تحصیل و هم اشتغال را در کنار یکدیگر پیش می‌برد و به هدف خود که گسترش عدالت آموزشی است دست پیدا کرده است.

مختاری ادامه داد: هدف از تشکیل دانشگاه پیام نور گسترش آموزش عالی به صورت عادلانه برای همه و محروم‌ترین مناطق کشور است تا دانشجویان در کنار خانواده بتواند مشغول تحصیل باشند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان در ارتباط با برگزاری جشنواره حرکت بیان کرد: این جشنواره در روزهای ٢٨ الی ٣٠ بهمن ماه به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود و ‌٣٠ درصد آثار ارائه شده مربوط به دانشجویان دانشگاه پیام نور اصفهان است.

وی افزود: در این جشنواره ابتدا در روز ۲۸ بهمن نسبت به پذیرش دانشجویان سراسر کشور و مدیران فرهنگی دانشگاه‌ها اقدام خواهد شد و ۲۹ بهمن به دیداراز قسمت‌های مختلف شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان اختصاص خواهد یافت.

مختاری گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره ۳۰ بهمن ماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ در خیابان فرشادی در سالن اهل بیت برگزار و ۱۸۱ نفر برگزیده نی در این جشنواره تقدیر خواهند شد.