به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: دانشگاه می‌تواند پیشران پیگیری حقوقی مطالبات مردم اصفهان در زمینه هوا و آب باشد تا جریان‌های مسالمت آمیز در چارچوب قانون شکل بگیرد. ، مصطفی نباتی نژاد با اشاره به لزوم مطالبه‌گری دانشجویان در زمینه مشکلات و معضلات اصفهان اظهار کرد: دانشجویان حقوق […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: دانشگاه می‌تواند پیشران پیگیری حقوقی مطالبات مردم اصفهان در زمینه هوا و آب باشد تا جریان‌های مسالمت آمیز در چارچوب قانون شکل بگیرد.

، مصطفی نباتی نژاد با اشاره به لزوم مطالبه‌گری دانشجویان در زمینه مشکلات و معضلات اصفهان اظهار کرد: دانشجویان حقوق در جایگاه خود می‌توانند اولویت‌های شهر را بررسی کرده و ضمن شناخت مشکلات و معضلات راهکارهایی که مبتنی بر قانون است را ارائه دهند، حداقل راهکار می‌تواند شکایت حقوقی در زمینه حقابه اصفهان باشد.

وی با اشاره به نتایج بی آبی از جمله فرونشست زمین افزود: دانشگاه می‌تواند پیشران پیگیری حقوقی مطالبات مردم اصفهان در زمینه هوا و آب باشد تا جریان‌های مسالمت آمیز در چارچوب قانون شکل بگیرد و حقوق اولیه شهروندی مردم اصفهان پیگیری شود.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به طرح شهرجو گفت: این طرح، شبیه سازی مدیریت شهری برای دانشجویان است و علاقه‌مندان می‌توانند وارد این فرآیند شوند. در قالب این طرح جلسات و بازدیدهایی انجام می‌شود و دانشجویان می‌توانند با فرآیندها و سیستم‌های شهرداری آشنا شوند.

مصطفی نباتی نژاد خاطرنشان کرد: این موضوع می‌تواند پیش زمینه ایجاد یک انجمن علمی دانشجویی به عنوان شهرجو باشد که بنیان گذاری آن می‌تواند اکنون انجام شود.