به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تأکید بر این که دانشگاه علوم پزشکی تهران، نماد آموزش پیشرفته در کشور است، گفت: دانشگاه علوم پزشکی تهران باید در همه زمینه ها الگو باشد.   بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نشست مشترک اعضای هیأت رئیسه، رؤسای دانشکده […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تأکید بر این که دانشگاه علوم پزشکی تهران، نماد آموزش پیشرفته در کشور است، گفت: دانشگاه علوم پزشکی تهران باید در همه زمینه ها الگو باشد.

 

بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نشست مشترک اعضای هیأت رئیسه، رؤسای دانشکده ها و بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تهران در تالار دارالفنون ستاد مرکزی این دانشگاه با اشاره به شبهای پرفیض و برکت قدر اظهار داشت: در این شب‌های نورانی از خدواند متعال می خواهیم به ما توفیق عبودیت و اخلاص عطا فرماید و ما را یاری دهد تا غبار نفسانیت را از دل ها بزداییم و به وحدت و همدلی و هماهنگی که همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده است، بگراییم.

 

وی گفت: امروز که توفیق خدمت به ما واگذار شده، باید از هیچ تلاشی برای خدمت هر چه بهتر و بیشتر به مردم دریغ نکنیم و تمام توان خود را برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار گیریم.

 

عین‌اللهی با تاکید بر اینکه دانشگاه علوم پزشکی تهران نماد آموزش پیشرفته در کشور است، تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی تهران باید در همه زمینه الگو باشد.

 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به لزوم مسئولیت پذیری از سوی مدیران نظام سلامت اشاره و خاطرنشان کرد: لازمه مسئولیت پذیری، کارآمدی و پیگیری مجدانه امور است که باید با روحیه و کار جهادی تؤام باشد.

 

عین اللهی بر ضرورت امید آفرینی در جامعه تاکید کرد و افزود: بهترین رویکرد در مقابله با جنگ روانی دشمن، جهاد تبیین و روایت داشته ها، یافته ها و ابتکارات دانشمندان مؤمن و جوان کشور برای مردم است.

 

در این نشست، اعضای هیأت رییسه دانشگاه علوم پزشکی تهران، روسای دانشکده‌ها و بیمارستان‌ها، دیدگاه ها و راهکارهای خود برای ارتقای خدمات سلامت به مردم را مطرح کردند.