به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس جمهور در مراسم افتتاح «طرح بزرگ برق آبی سریلانکا» گفت: دشمن نمی‌خواست ما پیشرفت کنیم اما ملت ما اراده کرد که پیشرفت کنیم.   ​، سخنرانی رئیس جمهور در مراسم افتتاح ابرپروژه چندمنظوره سد و نیروگاه «اومااویا» را که شاهکار مهندسان ایرانی در دل سریلانکا است، آغاز شد.   رئیس […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس جمهور در مراسم افتتاح «طرح بزرگ برق آبی سریلانکا» گفت: دشمن نمی‌خواست ما پیشرفت کنیم اما ملت ما اراده کرد که پیشرفت کنیم.

 

​، سخنرانی رئیس جمهور در مراسم افتتاح ابرپروژه چندمنظوره سد و نیروگاه «اومااویا» را که شاهکار مهندسان ایرانی در دل سریلانکا است، آغاز شد.

 

رئیس جمهور در مراسم افتتاح پروژه چندمنظوره سد و نیروگاه «اومااویا» را که شاهکار مهندسان ایرانی در دل سریلانکاست،گفت: دشمن نمی‌خواست ما پیشرفت کنیم اما ملت ما اراده کرد که پیشرفت کنیم.خواست و اراده ملت بزرگ ایران تحقق پیدا کرد و دشمن ناکام ماند.

 

وی خطاب به رئیس جمهور سریلانکا گفت: جمهوری اسلامی آمادگی دارد در پیشرفت کشور سریلانکا شریک شود و همه تجربیات خویش را که نتیجه ۴۵ سال مجاهدت مردان و زنان ایرانی است با شما به اشتراک بگذارد.