به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، محمد حسین صفاری مدیرکل ، هادی زمانی معاون توسعه مدیریت و منابع و تعدادی از مدیران اداره کل بیمه سلامت استان اصفهان یک شنبه ۱۵ آبان ماه با حضور در ذوب آهن اصفهان ضمن بازدید از خط تولید،  با مهندس ایرج رخصتی مدیرعامل ، احمد سلیمی معاون مالی و اقتصادی […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، محمد حسین صفاری مدیرکل ، هادی زمانی معاون توسعه مدیریت و منابع و تعدادی از مدیران اداره کل بیمه سلامت استان اصفهان یک شنبه ۱۵ آبان ماه با حضور در ذوب آهن اصفهان ضمن بازدید از خط تولید،  با مهندس ایرج رخصتی مدیرعامل ، احمد سلیمی معاون مالی و اقتصادی ، مهدی بهرامی معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی، علیرضا آجدانی مدیر بیمارستان شهید مطهری و چند تن از مدیران مالی شرکت دیدار و در خصوص تعاملات و توسعه همکاری های فی مابین گفتگو و تبادل نظرنمودند.

مهندس رخصتی در این دیدار گفت: ذوب آهن اصفهان با استفاده از روش کوره بلند در تولید فولاد، محصولات خود را بدون استفاده از یارانه انرژی  و با رعایت استانداردهای زیست محیطی با مبنا قرار دادن شعار با اطمینان بسازید روانه بازار کشور نموده و با این هدف به پیش می رود.

وی افزود : این شرکت سلامت کارکنان خود را به عنوان سرمایه های انسانی در اولویت قرار داده و در این جهت با صرف هزینه های لازم در امر بهداشت و درمان برای کارکنان و بازنشستگان و حتی مردم منطقه ، تلاش نموده که به مسئولیت اجتماعی خود عمل کند.

مدیر عامل شرکت  افزود: شاغلان و بازنشستگان ما امکانات خوبی از بیمه سلامت دریافت کرده اند و سعی شده است که بازنشستگان همواره از خدمات این حامی خود بهره مند شوند.

وی تاکید کرد : ذوب آهن اصفهان از ابتدای تاسیس تا کنون در امر تربیت نیروهای متخصص و انتقال تجربه و فن به دیگران عمل کرده است.

مهندس رخصتی در پایان با دعوت از مدیران بیمه سلامت برای بازدید از امکانات بیمارستان درجه یک شهید مطهری ذوب آهن اصفهان خواستار سرعت عمل و به روز رسانی ارایه خدمات پزشکی به کارکنان و تبادل تجربیات شد.

محمد حسین صفاری مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان ذوب آهن اصفهان را میراث بزرگ و معنوی استان و کشور معرفی کرده و بر ضرورت تعامل بیشتر با این شرکت تاکید کرد.

وی گفت:  بیمه سلامت ایران در کل کشور ۴۵ میلیون نفر را تحت پوشش قرار داده و در استان اصفهان نیز ذوب آهن اصفهان با ۴۶ هزار شاغل و بازنشسته ، تحت پوشش این بیمه است و از این جهت همکاری و ارتباطات فی مابین از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: بیمه مذکور مردم محور و خدمت محور بوده و در این راستا با اخذ مجوز از هیئت مدیره بیمه سلامت ، تامین بیمه کارکنان و بازنشستگان ذوب آهن اصفهان با سهولت بیشتری انجام خواهد گرفت.

مدیر عامل بیمه سلامت افزود :  با همکاری و تعامل خوب مسئولین ذوب آهن اصفهان، عرضه خدمات بیمه ای به روز شده و این خدمات گسترش می یابد.

وی افزود : ناظران بیمه سلامت برای تامین نیازهای بیمه شده گان ، تجهیزات ، ساختمان ها ، دستگاه ها و خدمات بیمارستان ها و مراکز درمانی را ارزیابی کرده و خدمات خود به این مراکز را توسعه می دهند.

وی در گفتگو با خبرنگار هفته نامه آتشکار ارزیابی و توسعه خدمات بیمه سلامت کارکنان ذوب آهن اصفهان را از مهمترین موضوعات مورد بررسی در جلسه با مسئولین این شرکت دانست و افزود: در این جلسه امکانات و خواسته های دو طرف مطرح و با طرح پیشنهادات  و نظرات سازنده، به نتایج مثبتی دست یافتیم.