به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیر مخابرات منطقه اصفهان گفت:حیات صنعت کشور به مخابرات وابسته است و عدم توجه به لزوم افزایش تعرفه های مخابراتی در سطح کلان می‌تواند آسیب زا باشد. ، اسماعیل قربانی در جلسه شورای مدیران ستادی مخابرات اصفهان در نجف آباد با اشاره به موضوع خودگردانی مخابرات استان گفت: باید در […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیر مخابرات منطقه اصفهان گفت:حیات صنعت کشور به مخابرات وابسته است و عدم توجه به لزوم افزایش تعرفه های مخابراتی در سطح کلان می‌تواند آسیب زا باشد.

، اسماعیل قربانی در جلسه شورای مدیران ستادی مخابرات اصفهان در نجف آباد با اشاره به موضوع خودگردانی مخابرات استان گفت: باید در این راستا با برنامه ریزی و اقدامات مناسب و گام برداشتن در مسیر افزایش درآمدها و مدیریت هزینه ها در سطح ادارات ستادی و شهرستان ها، از ظرفیت‌های موجود نهایت استفاده را در جهت بهره وری بیشتر نمود.

وی افزود: حیات صنعت کشور به مخابرات وابسته است و عدم توجه به لزوم افزایش تعرفه های مخابراتی در سطح کلان می‌تواند آسیب زا باشد.

قربانی عنوان کرد: با برگزاری جلسات شورای معاونین و مدیران در شهرستان ها، به دنبال استماع پیشنهادات و نقطه نظرات موجود بوده و در ستاد استان هم کمیته های درآمدی در معاونت های مختلف جهت بهره مندی از ظرفیت های فکری و عملیاتی شهرستان ها ایجاد شده است.

گفتنی است؛ در این جلسه آقایان سمیعی مسئول امور مشترکین، صابر علی رئیس مرکز یزدانشهر، غیور رئیس مرکز امام خمینی(ره)، هادی رئیس اداره نظارت و پشتیبانی فنی، کامرانیان کارشناس مسئول طراحی شبکه فیبرنوری، قلاوند مسئول MDF های شهرستان و خانم ها حاج علی عسگری کارشناس مسئول مراکز کم ظرفیت، ابوتراب کارشناس مسئول سوئیچ پرظرفیت و حوزه OMC شهرستان، احمدی مسئول مالی شهرستان حضور داشتند و به بیان پیشنهادات و نقطه نظرات خود پرداختند.

فروش شماره های رند و مشخص بودن دستورالعمل های فروش، نظام مندی وصول مطالبات تلفن ثابت شهرستان، حق کارکرد تلفن های روستایی، بررسی سرقت ها و خسارات وارده، درخواست پیگیری مطالبات در شورای تامین شهرستان، توسعه شبکه فیبر نوری، مباحث نیروی انسانی و….. ازجمله موارد مطروحه در جلسه بودند.