به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: درحال حاضر جریان فرهنگی و هنری کشور در اختیار جریان متعهد است.   محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی اظهار داشت: از ابتدای سال تا کنون شاهد اتفاقات مبارکی بودیم که یکی از آنها افتخار بزرگی […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: درحال حاضر جریان فرهنگی و هنری کشور در اختیار جریان متعهد است.

 

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی اظهار داشت: از ابتدای سال تا کنون شاهد اتفاقات مبارکی بودیم که یکی از آنها افتخار بزرگی بود که در جبهه مقاومت انجام شد.

 

وی با بیان اینکه پیروزی از آن جبهه مقاومت و حزب الله است، افزود: با نصرت کامل و پیروزی جبهه مقاومت امیدواریم در پایان ماه مبارک رمضان سال آینده نماز وحدت به امامت رهبر فرزانه انقلاب در مسجدالاقصی اقامه کنیم.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکر از برگزار کنندگان ویژه برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی، بیان کرد: خوشحالیم که امسال نیز موفق به برگزاری این رویداد شدیم.

 

اسماعیلی با اشاره به اینکه معمار اصلی حوزه هنری رهبر معظم انقلاب است، خاطرنشان کرد: باعث خوشحالی است  این نهاد به شجره طیبه ای مبدل شده که مشتاقان را زیر سایه خود قرار داده است.

 

وی با عنوان اینکه در حال حاضر فضای فرهنگی و هنری کشور  در اختیار جریان متعهد است، گفت: هنرمندان در شاخه مختلف  هنری رشد کرده و به اعتلا رسیدند.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: شاید در دهه های قبل رسیدن به این نقطه سخت و محال بنظر می رسید اما در حال حاضر این راه هموار شده است.

 

اسماعیلی اظهار کرد: تا رسیدن به وضع مطلوب فاصله داریم اما توسط هنرمندان اصیل به فتح قله نزدیک هستیم.

موج