به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان گفت:در حال حاضر ۷هزار و ۴۱۶ بیمار خاص و صعب العلاج تحت حمایت این نهاد از تمامی کمک هزینه ها و خدمات بهداشتی و درمانی بهره مند می باشند. ، هادی بنایی با تاکید به اینکه مددجویان دارای بیمارهای صعب‌العلاج کمیته […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان گفت:در حال حاضر ۷هزار و ۴۱۶ بیمار خاص و صعب العلاج تحت حمایت این نهاد از تمامی کمک هزینه ها و خدمات بهداشتی و درمانی بهره مند می باشند.

، هادی بنایی با تاکید به اینکه مددجویان دارای بیمارهای صعب‌العلاج کمیته امداد هم «نیازمند» و هم «بیمار» هستند، اظهار داشت: در حال حاضر ۷هزار و ۴۱۶ بیمار خاص و صعب العلاج تحت حمایت این نهاد از تمامی کمک هزینه ها و خدمات بهداشتی و درمانی بهره مند می باشند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد به منظور حمایت این بخش از جامعه هدف و کاهش آلام آنها در طول سال خدمات متنوعی ارائه می کند، ادامه داد: امسال تاکنون برای تامین تجهیزات و لوازم بهداشتی مورد نیاز درمان بیماران خاص و صعب العلاج، بالغ بر ۶ میلیارد و ۳۵۱ میلیون تومان پرداخت شده که قسمتی از این لوازم بهداشتی مورد نیاز شامل ۸هزار و ۵۰۰ بسته پوشینه و ۱۸ دستگاه اکسیژن ساز می باشد.

بنایی همچنین به پرداخت کمک هزینه نگهداری بیماران نیازمند اشاره داشت و افزود: از مجموع اعتبارات پرداختی، با هدف کمک به هزینه های درمان و نگهداری برای هزار و ۳۵۲ بیمار زمین گیر، بالغ بر یک میلیارد و ۷۲۵ میلیون تومان واریز شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان، با تاکید بر بسته های خدمتی وزارت بهداشت از طریق صندوق بیماری های خاص و صعب العلاج، گفت: به جز ظرفیت‌هایی که دولت در سازمان‌های بیمه‌گر برای کمک به این بیماران گذاشته است، کمیته امداد به همراه شورای عالی بیمه فرانشیز بستری مددجویان کمیته امداد را با نظام ارجاع رایگان و خدمات دارو و لوازم مصرفی سهم بیمار را در مراکز درمانی برای کلیه مددجویان کمیته امداد در تعهدات سازمان بیمه سلامت لحاظ کرد. همچنین در گذشته سهم تعهدات سازمان بیمه سلامت برای فرانشیز خدمات سرپایی ۷۰ درصد بود و اکنون در تمامی مراکز ۸۵ درصد شده است.