به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس و نایب‌رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در استانبول ترکیه به منظور گسترش همکاری‌ها و تعاملات دیدار و گفتگو کردند. امیر کشانی، رئیس اتاق بازرگانی در این دیدار اظهار کرد: با توجه به سوابق اجرایی متمایز جنابعالی، امیدارویم شاهد گسترش فعالیت‌های سرکنسولگری کشورمان در استانبول باشیم و […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس و نایب‌رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در استانبول ترکیه به منظور گسترش همکاری‌ها و تعاملات دیدار و گفتگو کردند.

امیر کشانی، رئیس اتاق بازرگانی در این دیدار اظهار کرد: با توجه به سوابق اجرایی متمایز جنابعالی، امیدارویم شاهد گسترش فعالیت‌های سرکنسولگری کشورمان در استانبول باشیم و با تحول ایجاد شده، فضا برای گسترش همکاری‌های اقتصادی اصفهان و استانبول فراهم شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه سرکنسولگری ایران در استانبول ارتباطات خوبی با مسئولان اتاق بازرگانی و مدیران دولتی و بخش خصوصی استانبول برقرار کرده و این موضوع می‌تواند به هموار شدن مسیر همکاری‌ها کمک شایانی داشته باشد.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان اضافه کرد: افزایش حجم تبادلات اقتصادی میان طرف‌های ایرانی و ترکی نیز همواره مورد توجه است و درخواست داریم تجار ایرانی و به خصوص اصفهانی که در استانبول فعالیت دارند مورد حمایت سرکنسولگری ایران در استانبول قرار بگیرند تا در راستای توسعه صادرات و رونق تجارت فعالان اقتصادی استان اقدام گردد.

احمد محمدی، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در استانبول ترکیه نیز در این دیدار با اشاره به اینکه در راستای تسهیل امور تجار اصفهانی در استانبول آماده هر نوع همکاری با اتاق بازرگانی هستیم، اظهار کرد: فعالیت‌های متنوع و با برنامه اتاق بازرگانی اصفهان بسیار امیدوارکننده است و جای تقدیر دارد، امیدواریم این تحرکات به بهبود فضای اقتصادی و گسترش همکاری‌ها با طرف‌های ترک بینجامد.

وی با بیان اینکه اتاق اصفهان با جدیت تلاش می‌کند اقدامات مؤثری در راستای کمک به اقتصاد استان و کشور انجام دهد، افزود: همان‌گونه که ترکیه در جذب گردشگران ایرانی موفق عمل کرده و شاهد حضور گردشگران ایرانی در استانبول هستیم باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که بتوانیم گردشگران ترک را برای سفر به ایران و به‌ویژه اصفهان و شهرهایی همچون شیراز و یزد ترغیب کنیم.

در ادامه، محمدجعفر فوده، نایب‌رئیس اتاق بازرگانی اصفهان نیز با اشاره به برخی ظرفیت‌های اقتصادی اصفهان اظهار کرد: اتاق بازرگانی در راستای افزایش صادرات استان و بهبود مبادلات اقتصادی، آماده همکاری با سرکنسولگری ایران در استانبول است و امیدواریم شاهد گسترش تعاملات سازنده با طرف‌های ترک باشیم.