به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سه هزار و ۲۰۰ دانش آموز در هنرستان‌ها داریم که معتقدم مسائل نوجوان و جوان‌ها باید به دست خودشان حل شود.   محمدمهدی اسماعیلی عصر یکشنبه ۱۸ تیرماه در آیین پایانی رودیداد فرهنگی «دا ۲» که در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد، اظهار داشت: این […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سه هزار و ۲۰۰ دانش آموز در هنرستان‌ها داریم که معتقدم مسائل نوجوان و جوان‌ها باید به دست خودشان حل شود.

 

محمدمهدی اسماعیلی عصر یکشنبه ۱۸ تیرماه در آیین پایانی رودیداد فرهنگی «دا ۲» که در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد، اظهار داشت: این رویداد که نخستین دوره آن در مشهد مقدس برگزار شد حالا در دومین دوره نیز با موفقیت به کار خود پایان داده است.

 

وی در سخنان کوتاهی ادامه داد: سه هزار و ۲۰۰ دانش آموز در هنرستان‌ها داریم که معتقدم مسائل نوجوان و جوان‌ها باید به دست خودشان حل شود.

 

وی ضمن تقدیر از دختران آینده‌ساز ایران زمین به بخش پایانی در آیین پایانی رودیداد فرهنگی «دا ۲» اشاره کرد و گفت: انشاالله بخش پایانی این رویداد که با مشکل ناخواسته همراه شده است به زودی برطرف خواهد شد و برگزیدگان آن اعلام شود.