به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان گفت: بالغ بر ۲۰ سرمایه‌گذار با رقمی بیش از ۵۰ میلیارد تومان در نمایشگاه مشارکت خواهند داشت. سعید ابراهیمی با بیان اینکه در حوزه سرمایه‌گذاری در نمایشگاه موضوعات مختلفی پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: بالغ بر ۲۰ سرمایه‌گذار با رقمی بیش از ۵۰ […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان گفت: بالغ بر ۲۰ سرمایه‌گذار با رقمی بیش از ۵۰ میلیارد تومان در نمایشگاه مشارکت خواهند داشت.

سعید ابراهیمی با بیان اینکه در حوزه سرمایه‌گذاری در نمایشگاه موضوعات مختلفی پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: بالغ بر ۲۰ سرمایه‌گذار با رقمی بیش از ۵۰ میلیارد تومان در نمایشگاه حضور خواهند داشت.

او ادامه داد: مجموعه صندوق‌های خطرپذیر در سطح کشور، صندوق پژوهش استان اصفهان، صندوق شکوفایی و نوآوری و صندوق‌های خطرپذیری بانک‌های سینا و شهر از جمله صندوق‌های سرمایه‌گذاری هستند که برای حضور در نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان، توضیح داد: مجموعه این صندوق‌ها برحسب اینکه محصولات فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان‌ مورد نیاز جامعه باشند، حاضر به سرمایه‌گذاری هستند.

او در ادامه بیان کرد: مسابقات ملی ربایتک که توسط دانشگاه صنعتی اصفهان و با همکاری آموزش پرورش برگزار خواهد شد، از رویدادهای جانبی نمایشگاه فن‌نما است که برای برندگان آن، جوایزی تا ۱۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته است.

ابراهیمی افزود: از رویدادهای دیگر نمایشگاه فن‌نما، ماراتون بازی‌سازی شهر من با محوریت فرهنگ‌سازی و کمک به حل چالش‌های شهری است که به برندگان آن جایزه ۴۵ میلیون تومانی پرداخت خواهد شد.

او درمورد رویکرد کلی نمایشگاه توضیح داد: رویکرد نمایشگاه حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور است و در این راستا، تلاش شده فضایی که در اختیار شرکت‌ها قرار می‌گیرد، قیمتی مناسب داشته باشد و یا حتی در بعضی موارد فضاها به صورت رایگان در اختیار بعضی شرکت‌ها قرار داده شود، البته بزرگ‌ترین حمایت از دانش‌بنیان‌ها و جریان فناوری، خرید محصولات آن‌ها و روند شبکه‌سازی کلی نمایشگاه است.

او در خصوص دستاورهای نمایشگاه ملی فن‌نما نیز گفت: به هم رسانی عرضه و تقاضا مهم‌ترین دستاورد نمایشگاه فن‌نما خواهد بود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: علاوه بر رویدادهای حمایت مالی و رویدادهای حمایت‌های عقد قرارداد، رویدادهای ترویجی و رویدادهای آموزشی و توانمندسازی هم برای نمایشگاه برنامه‌ریزی شده‌اند و با محوریت ارزش‌یابی و ارزش‌گذاری محصولات فناورانه و مسائل حقوقی در حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان‌ برگزار خواهند شد.