به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان به دعوت فرماندار کاشان، در جلسه ویژه پروژه هوشمند سازی این شهرستان شرکت نمود. در این جلسه که در محل فرمانداری ویژه کاشان با حضور فرماندار شهرستان، معاون شبکه مخابرات منطقه اصفهان، مدیر مخابرات کاشان و تعدادی دیگر از مسئولین ادارات و ارگان های […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان به دعوت فرماندار کاشان، در جلسه ویژه پروژه هوشمند سازی این شهرستان شرکت نمود.

در این جلسه که در محل فرمانداری ویژه کاشان با حضور فرماندار شهرستان، معاون شبکه مخابرات منطقه اصفهان، مدیر مخابرات کاشان و تعدادی دیگر از مسئولین ادارات و ارگان های شهرستان برگزار شد؛ در خصوص لزوم تعاملات فی ما بین مخابرات و شهرداری برای پیشبرد پروژه های مرتبط با هوشمند سازی از جمله پروژه پایش تصویری و اجرای طرح های FTTH بحث و تبادل نظر شد و توافقات اولیه برای تنظیم تفاهم نامه مورد نیاز حاصل گردید.

گفتنی است، شهرستان کاشان با جمعیتی نزدیک به ۳۲۰ هزار نفر و با وسعتی حدود ۹۶۴۷ کیلومتر مربع دارای چهار بخش مرکزی،قمصر،نیاسر برزک و جوشقان و کامو می باشد.شهرستان کاشان ازلحاظ آب وهوایی؛ متنوع ودر اکثر فصول وایام سال برای سفر مناسب می باشد.

نواحی شمالی و شرقی کاشان را دشت کویر احاطه کرده ولی وجود آبادی ها وشهرهایی چون قمصر، قهرود، جوشقان، نیاسر، برزک، کله، ارمک، رهق، ازناوه،اردهال، استرک و … و ده ها آبادی خوش آب و هوای دیگر در دامنه ها و ارتفاعات کرکس با مناظر زیبای طبیعی و آب و هوای ییلاقی وکوهستانی فضا را برای حضور مسافران ومهمانان شهر تاریخی کاشان فراهم کرده است.

کاشان، با قرار داشتن بر روی زنجیره بزرگ راه های کشور و واقع شدن بر سر راه اصلی ارتباطی شهرها و استانهای شرقی، غربی، شمالی و جنوبی کشور دارای موقعیت ممتازی می باشد.