به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: قبلا می‌گفتم شرکت‌هایی که شهرداری در آن سهام مدیریتی دارد اما الان می‌گویم هر شرکتی که شهرداری در آن اموال دارد، تمام موارد مربوط به حسابرسی و بازرسی خود را باید برای شورا ارسال کند. چه ما باشیم […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: قبلا می‌گفتم شرکت‌هایی که شهرداری در آن سهام مدیریتی دارد اما الان می‌گویم هر شرکتی که شهرداری در آن اموال دارد، تمام موارد مربوط به حسابرسی و بازرسی خود را باید برای شورا ارسال کند. چه ما باشیم و چه نباشیم این اقدام باید یک روال شود.

احمدرضا مصور اظهار کرد: در جلسه قبل تذکر دادم مبنی بر اینکه صورت‌های مالی شرکت‌ها برای شورا ارسال شود. امروز تذکر خود را تکمیل می‌کنم. دوستان از شرکت شهر و کار گله کرده بودند اما منظور من فقط شهر و کار نبود، گرچه این شرکت هم مدنظر بود و البته شرکت‌های وابسته نیز مورد نظر بودند.

وی افزود: قبلا می‌گفتم شرکت‌هایی که شهرداری در آن سهام مدیریتی دارد اما الان می‌گویم هر شرکتی که شهرداری در آن اموال دارد، تمام موارد مربوط به حسابرسی و بازرسی خود را باید برای شورا ارسال کند. چه ما باشیم و چه نباشیم این اقدام باید یک روال شود.

رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شرکت‌های زیرمجموعه شهرداری و شرکت‌های وابسته به آن باید گزارش‌های خود را اعلام کنند و باید بدانیم در اموال شهرداری چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است.