به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از ورود حدود ۷میلیون نفر گردشگر نوروزی به اصفهان تا پایان روز دوشنبه هفتم فروردین خبر داد. علیرضا ایزدی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به آمارهای ارسال‌شده به دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان، از تاریخ ۲۴ اسفندماه تا […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از ورود حدود ۷میلیون نفر گردشگر نوروزی به اصفهان تا پایان روز دوشنبه هفتم فروردین خبر داد.

علیرضا ایزدی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به آمارهای ارسال‌شده به دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان، از تاریخ ۲۴ اسفندماه تا پایان روز هفت فروردین‌ماه، بالغ‌بر ۶ میلیون و ۹۹۲ هزار نفر مسافر نوروزی وارد استان پهناور اصفهان شده‌اند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: با توجه به این آمار، بیش از سه میلیون و ۳۵۰ هزار نفر بازدید از بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری تحت پوشش این اداره‌کل در سطح استان انجام‌شده و همچنین بیش از یک میلیون و ۵۷۰ هزار نفر نیز حداقل به مدت یک‌شب در استان اقامت داشته‌اند که از این تعداد بیش از یک میلیون و ۱۸۵ هزار نفر فقط در شهر اصفهان حداقل به مدت یک‌شب اقامت کرده‌اند.