به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی کل کشور به حمله تروریستی به واحدهای گشت کلانتری ۱۲ بمپور اشاره کرد و تأکید کرد: پلیس همچنان در راه خدمت به مردم است و هیچگاه اجازه نخواهیم داد آسیبی به آن‌ها برسد.   سردار احمدرضا رادان، فرمانده انتظامی کل کشور در حاشیه یادواره شهدای فراجا در استان […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی کل کشور به حمله تروریستی به واحدهای گشت کلانتری ۱۲ بمپور اشاره کرد و تأکید کرد: پلیس همچنان در راه خدمت به مردم است و هیچگاه اجازه نخواهیم داد آسیبی به آن‌ها برسد.

 

سردار احمدرضا رادان، فرمانده انتظامی کل کشور در حاشیه یادواره شهدای فراجا در استان مرکزی، به حمله تروریستی به واحدهای گشت و نگهبانی ۱۲ بمپور در شب گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: واحدهای گشت و نگهبانی ۱۲ محمدان بمپور در حال پاسداشت امنیت و آرامش مردم بودند که با گروهک تروریستی جیش‌الظلم درگیر شدند.

 

‌وی افزود: در این درگیری و ترور ناجوانمردانه، یک پلیس به شهادت رسید و ۴ نفر دیگر مجروح شدند. پلیس همچنان در خط راه جانفشانی مردم در سراسر کشور است و هرگز اجازه نخواهیم داد آسیبی به مردم عزیزمان برسد.