به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس مجلس شورای اسلامی گفت جنایت‌هایی مثل حمله تروریستی کرمان اگر چه روکش‌های متفاوتی دارد ولی از یک فکر پلید و غیر انسانی نشئت می‌گیرند.   ،  محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه علنی امروز گفت: کشتار بی‌گناهان و افراد عادی امضای مشترکی است که پای عملیات […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس مجلس شورای اسلامی گفت جنایت‌هایی مثل حمله تروریستی کرمان اگر چه روکش‌های متفاوتی دارد ولی از یک فکر پلید و غیر انسانی نشئت می‌گیرند.

 

،  محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه علنی امروز گفت: کشتار بی‌گناهان و افراد عادی امضای مشترکی است که پای عملیات های گروه‌های تکفیری در منطقه رژیم صهیونیستی در غزه و ایالات متحده آمریکا در عراق و افغانستان و سایر کشورهای جهان که نشان از آن دارد که این جنایت‌ها هرچند که روکش‌های متفاوتی داشته باشند ولی از یک فکر پلید و غیر انسانی نشئت می‌گیرند.

 

وی گفت: وقوع حمله تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان ملت رشید ایران را داغدار عمیقاً و متاثر کرد . این فاجعه برآمده از قساوت قلب و بی‌رحمی دشمنان این کشور است و ثابت کرد این جنایتکاران برای راضی نگه داشتن کارفرمایان خود به خاک و خون کشیدن زنان کودکان و غیرنظامیان هیچ پرهیزی ندارند کشتار بی‌گناهان و افراد عادی امضای مشترکی است که پای عملیات های گروه‌های تکفیری در منطقه رژیم صهیونیستی در غزه و ایالات متحده آمریکا در عراق و افغانستان و سایر کشورهای جهان که نشان از آن دارد که این جنایت‌ها هرچند که روکش‌های متفاوتی داشته باشند ولی از یک فکر پلید و غیر انسانی نشئت می‌گیرند.

 

وی افزود: این نکته نیز درس آموز است که در فضای مجازی نیز همان افرادی که جنایت‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا را سفیدشویی می‌کنند پس از  وقوع عملیات ترور در کرمان نیز دست به کار شدند تلاش کردند تا اتحاد ملی علیه تروریسم کور را تضعیف کنند.