به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،سخنگوی وزارت امور خارجه در شبکه اجتماعی ایکس درباره وائل الدحدوح، خبرنگار مستقر در غزه که پس از شهادت اعضای خانواده، راسخ‌تر از پیش مظلومیت غزه را خبررسانی می‌کند، پیامی منتشر کرد.   سخنگوی وزارت امور خارجه در شبکه اجتماعی ایکس درباره وائل الدحدوح، خبرنگار مستقر در غزه که پس از […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،سخنگوی وزارت امور خارجه در شبکه اجتماعی ایکس درباره وائل الدحدوح، خبرنگار مستقر در غزه که پس از شهادت اعضای خانواده، راسخ‌تر از پیش مظلومیت غزه را خبررسانی می‌کند، پیامی منتشر کرد.

 

سخنگوی وزارت امور خارجه در شبکه اجتماعی ایکس درباره وائل الدحدوح، خبرنگار مستقر در غزه که پس از شهادت اعضای خانواده، راسخ‌تر از پیش مظلومیت غزه را خبررسانی می‌کند، پیامی منتشر کرد.

 

ناصر کنعانی در این پیام نوشت: وائل الدحدوح⁩ از زمره خبرنگاران آزاده‌ای است که مصیبت سنگین شهادت همسر، دختر، پسر و نوه‌اش در یک‌روز در حمله وحشیانه صهیونیست‌ها در ‌ غزه⁩، اراده‌اش در انجام رسالت ۲۴ خبرنگار شهید دیگر در غزه در رساندن ندا، صدا و تصویر ملت مظلوم، صبور و شجاع ‌فلسطین⁩ به گوش جهانیان را راسخ‌تر کرده است.

 

‌به‌زودی جنایتکاران جنگی صهیونیست و حامیان شناخته‌شده آنها در مقابل اراده، استقامت و ایستادگی مثال‌زدنی ملت فلسطین زانو خواهند زد و سزای جنایات خود را خواهند دید.

 

‌فَاصْبِرْ صَبْرًا جَمِیلًا ﴿۵﴾

 

‌پس صبر کن صبری نیکو،

 

‌إِنَّهُمْ یَرَوْنَهُ بَعِیدًا ﴿۶﴾

 

‌زیرا آنان [عذاب] را دور می‌بینند،

 

‌وَنَرَاهُ قَرِیبًا ﴿۷﴾

 

‌و [ما] نزدیکش می‌بینیم.

 

‌(سوره المعارج)