به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از جمع آوری ۳۳ معتاد متجاهر و دستگیری ۵۲ خرده فروش مواد مخدر در راستای اجرای طرح آرامش و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبرداد. سرهنگ ” غلامرضا براتی ” در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس بیان داشت: در راستای اجرای […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از جمع آوری ۳۳ معتاد متجاهر و دستگیری ۵۲ خرده فروش مواد مخدر در راستای اجرای طرح آرامش و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ ” غلامرضا براتی ” در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس بیان داشت: در راستای اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر و پاکسازی نقاط آلوده از وجود افراد پرخطر، طرح آرامش با هدف دستگیری خرده فروشان موادافیونی و جمع آوری معتادان در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: در اجرای این طرح و پس از شناسایی محلات هدف و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، ماموران انتظامی ۳۳ معتاد را جمع آوری و برای سپری کردن مراحل درمانی و بازپروری به مراکز ترک اعتیاد معرفی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشاره به کشف مقادیری انواع مواد مخدر در این طرح خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی موفق شدند در چند عملیات هماهنگ ۵۲ خرده فروش مواد مخدر را نیز دستگیر که با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل شدند.