به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از جمع آوری ۱۸ معتاد متجاهر در راستای اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبرداد. سرهنگ ایرج کاکاوند بیان داشت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و پاکسازی نقاط آلوده از وجود معتادان پرخطر، طرح […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از جمع آوری ۱۸ معتاد متجاهر در راستای اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ ایرج کاکاوند بیان داشت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و پاکسازی نقاط آلوده از وجود معتادان پرخطر، طرح دستگیری و جمع آوری معتادان متجاهر و سارق در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت .

وی افزود: در اجرای این طرح تعداد ۱۸ معتاد متجاهر از نقاط آلوده سطح شهرستان جمع آوری و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی جهت سیر مراحل درمان به مراکز مجاز ترک اعتیاد معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به این که اجرای این گونه طرح ها به صورت مستمر در سطح شهرستان کاشان خواهد داشت از شهروندان خواست با اطلاع موارد مشکوک، پاتوق ها و نقاط آلوده از طریق تماس با مرکز فوریت های۱۱۰ پلیس را در جهت ارتقاء امنیت پایدار در جامعه یاری دهند.