به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از جمع آوری ۱۸۵ معتاد متجاهر در اصفهان با  اجرای طرح آرامش در شهر اصفهان خبرداد. سرهنگ احمد نیکبخت بیان  کرد: به منظور رسیدگی به مطالبات و نارضایتی‌های مردم از حضور معتادان و خرده فروشان در محله آنها هشتمین مرحله از طرح آرامش […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از جمع آوری ۱۸۵ معتاد متجاهر در اصفهان با  اجرای طرح آرامش در شهر اصفهان خبرداد.

سرهنگ احمد نیکبخت بیان  کرد: به منظور رسیدگی به مطالبات و نارضایتی‌های مردم از حضور معتادان و خرده فروشان در محله آنها هشتمین مرحله از طرح آرامش در شهر به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح ۱۰ نفر از خرده فروشان مواد مخدر دستگیر و مقدار ۳۰۰ گرم تریاک ،۵۰ گرم هروئین و ۷۰ گرم شیشه از آنان کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان گفت: در این طرح همچنین ۱۸۵ نفر معتاد متجاهر از درون تفرجگاه‌ها و معابر عمومی و پارک‌ها جمع آوری و برای گذراندن طول درمان به یکی از مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شدند.

سرهنگ نیکبخت خاطر نشان کرد: مردم عزیز وفهیم اصفهان می‌توانند گزارش‌های خود در خصوص فعالیت خرده فروشان مواد مخدر در محلات و حضور معتادان متجاهر وولگرد را از طریق تماس با ستاد خبری پلیس مبارزه مواد مخدراصفهان به شماره تماس ۲۱۸۲۵۴۶۲ در اختیار پلیس قرار دهند.