به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جمع آوری ۱۳۵ معتاد متجاهر طی ۴۸ ساعت گذشته توسط ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد. سرهنگ  حسین بساطی بیان داشت: طرح جمع آوری معتادان متجاهر با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی و پیشگیری از گسترش کانون های جرم طی […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جمع آوری ۱۳۵ معتاد متجاهر طی ۴۸ ساعت گذشته توسط ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ  حسین بساطی بیان داشت: طرح جمع آوری معتادان متجاهر با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی و پیشگیری از گسترش کانون های جرم طی ۴۸ ساعت گذشته در اصفهان اجرا شد.

وی افزود: در این راستا تعداد ۱۳۵ معتاد متجاهر از پاتوق های مصرف مواد مخدر و نقاط آلوده سطح شهرستان اصفهان جمع آوری و جهت درمان به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: یکی از دغدغه ها و مطالبه های مردمی در حوزه امنیت اجتماعی، دستگیری خرده فروشان، جمع آوری معتادان متجاهر و پاکسازی تفرجگاه ها است که پلیس با برنامه ریزی ها و طرح های مستمر اقدامات مؤثری در جهت این خواسته مردم انجام داده است ضمن این که از شهروندان می خواهیم هرگونه موارد مشکوک در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.